اخبار > فراخوان هم‌انديشي «هنر و رسانه‌های ارتباطی در عصر کرونا» منتشر شد


  چاپ        ارسال به دوست

فراخوان هم‌انديشي «هنر و رسانه‌های ارتباطی در عصر کرونا» منتشر شد

به همت گروه چندرسانه‌ای فرهنگستان هنر و پژوهشکده هنر، فراخوان هم‌انديشي «هنر و رسانه‌های ارتباطی در عصر کرونا» منتشر شد.

به گزارش روابط‌ عمومی پژوهشکده هنر، این هم‌اندیشی با هدف بررسی جایگاه رسانه‌های ارتباطی در اوضاع بحرانی همه‌گیری جهانی کرونا، با همکاری گروه تخصصي چندرسانه‌اي فرهنگستان هنر و پژوهشکده هنر، در روز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، مصادف با روز جهانی ارتباطات برگزار می‌شود.

نقش رسانه‌های ارتباطی در مراقبت‌های اجتماعی»، «کارکرد شبکه‌های اجتماعی در آموزش‌های عمومی و عالی»، «کارکرد اجتماعی فناوری‌های جدید ارتباطی»، «همه‌گیری کرونا و ظهور انواع هنرهای جدید مبتنی بر فناوری‌های چندرسانه‌ای»، «بحران کرونا و بازتعریف روش‌های ارتباط و انتقال مفاهیم و احساسات در فضای مجازی» و «نقش رسانه‌های ارتباطی در مقایسه با ديگر دوره‌های گسترش بيماري‌هاي فراگير جهاني» از محورهای این همایش به شمار می‌رود.

از سوی دبیرخانه این هم‌اندیشی، مهلت ارسال چکیده‌ مقالات تا پایان بهمن ۱۳۹۹ و مهلت ارسال اصل مقالات تا پایان فروردین ۱۴۰۰ اعلام شده است. شرکت‌کنندگان می‌توانند اصل و چکیده مقالات خود را به نشانی پست الکترونیکی multimedia@honar.ac.ir   ارسال نمایند.

علاقه‌مندان برای شرکت در هم‌انديشي «هنر و رسانه‌های ارتباطی در عصر کرونا»می‌توانند، برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۵-۶۶۹۵۴۲۰۰ داخلی ۱۱۲۴ تماس گرفته و یا به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره ۱۵۵۲، دبیرخانه هم‌اندیشی مراجعه نمایند.

 

 


١٤:٤١ - سه شنبه ٢٣ دی ١٣٩٩    /    شماره : ٨٢٩٦    /    تعداد نمایش : ٢٢



خروج